Kontakty a nejčastější dotazy

Než nás budete kontaktovat, podívejte se prosím na naše odpovědí k nejčastějším dotazům:

Chci reklamovat nebo vrátit zboží

Pokup chcete reklamovat vadné zboží, pokračujte prosím dle postupu popsaného ZDE

Pokud Vám nevyhovuje zakupené zboží a chcete zboží vrátit, postupujte prosím dle návodu uvedeného ZDE

Kdy zboží dostanu?

zboží skladem – V případě objednání v pracovní dny do cca 16:30 expedujeme objednávku následující pracovní den. Dopravce pak doručuje zpravidla následující pracovní den od odeslání.

Příklad: zboží skladem objednáte v pondělí v 16:00, Váš balík budeme odesílat v úterý, ve středu Vám ho doručí přepravce.

Pokud zvolíte osobní odběr na výdejním místě v Ostravě, pak je zboží skladem přichystáno k vyzvednutí nejdříve následující pracovní den. Vyčkejte prosím na výzvu k vyzvednutí, kterou Vám zašleme sms a emailem.

zboží na objednávku – zboží není skladem u dodavatele a objednává se na základě zákazníkem vytvořené objednávky. Doba dodání v takovém případě bývá zpravidla 2 týdny. V případě, že nám dodavatel sdělí delší dodací lhůtu nebo nedostupnost produktu, informujeme o této skutečnosti zákazníka co nejdříve.

nedostupné zboží – zboží není skladem a není u něj znám termín naskladnění. Z tohoto důvodu nelze toto zboží vložit do košíku a objednat.

není skladem, prodej ukončen – zboží bylo vyřazeno z nabídky a nelze již přes nás objednat.

Je možné ovlivnit čas dodání zboží?

V případě zboží skladem, můžeme zboží odeslat vždy nejdříve následující pracovní den. Expedici na přání zákazníka můžeme posunout na jím požadované datum.

Hodinu doručení ovlivnit nemůžeme, je zcela závislá na harmonogramu smluvního dopravce.

Ke zboží nebyla přiložena faktura

Faktury zasíláme vždy v elektronické podobě emailem v den expedice objednávky. Zkontrolujte Vaši emailovou schránku včetně složky nevyžádané pošty.

Tento daňový doklad neobsahuje originální podpis, nicméně splňuje veškeré zákonem stanovené náležitosti, které jsou uvedené v Zákone o dani z přidané hodnoty c. 235/2004 Sb. § 26 až § 29 a v Zákone o účetnictví c. 563/1991 Sb., s novelou c. 353/2001 Sb.

Faktura zároveň slouží jako záruční list.

Pomůže mi řidič dopravce s velkým spotřebičem?

Je nám líto, tuto službu nemáme s dopravcem smluvně zajištěnou. Dopravce je povinen Vám zboží přistavit k prvním zamykatelným dveřím.

Jak dlouho bude zboží připravené k vyzvednutí na výdejním místě v Ostravě?

Pokud jste zvolil(a) osobní odběr, budeme Vámi objednané zboží držet na výdejním místě v Ostravě cca 14 dní. Poté Vás budeme kontaktovat s opětovnou výzvou k vyzvednutí. Pokud si individuálně nedohodneme delší dobu pro vyzvednutí, bude objednávka stornována a zboží uvolněno do prodeje ostatním zákazníkům.

Objednávku jsem vytvořil, ale chci do ní ještě přidat zboží nebo změnit kontaktní údaje

Veškeré změny v objednávkách je nutné řešit emailem, kontaktní email [email protected]
Upozorňujeme, že v případě změny u zboží v objednávce může dojít ke zdržení expedice objednávky.

Mám technický dotaz k produktu

Pokud potřebujete doplnit informace k Vámi vybranému produktu, klikněte prosím na odkaz „Dotaz na produkt“. Odkaz je umístěný na stránce produktu pod obrázkem produktu.

Odpovědi zpracováváme průběžně, zpravidla ještě týž den.

Mohu vrátit zboží do 14 dní od doručení?

Vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení má nárok každý, kdo provedl nákup přes eshop na koncového spotřebitele (včetně osobního odběru na výdejním místě). Existují výjimky ze zákona např. holicí strojky, zastřihovače, zubní kartáčky, sluchátka, software. Při nákupu na IČ nevzniká nárok na vrácení zboží do 14 dnů.

Navíc umožňujeme za určitých podmínke vrátit zboží ještě později, do 30 dní po převzetí. Podmínky najdete ZDE.

K24 International s.r.o.

U Studia 2253/20, 700 30 Ostrava (mapa zde)

[email protected]

IČ: 27851559

DIČ: CZ27851559

Provozní doba: Pondělí – Pátek 9:00 – 17:00